تو$$$

Star**khas*

شنیدید که میگن اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخندهزار تا من میگم اونی که میخندهزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده

تو$$$


امشب که دلم گرفته

     چشم به راهت نشسته

           بیا که غیر از عشق« تـــو»

                        عشق دگری نیست

     وقتی بمونم تنها، تنها و بی نشونه

                      تنها به عشق فردا

               وقتی که نیستی یارم، دنیا برام زندونه

                  زندونه دنیا وقتی، دل بی« تـــو» تنها میمونه

  وقتی « تـــو»  رو کم دارم

          سینه ای پرازغم دارم

             وقتی« تـــو» رو کم دارم

                        دلم گرفته ماتم دارم

                        وقتی که سینه ای نیست

                                    برای سر سپردن

وقت قمارعشق و این دل قافل من

                           وقتی که رو سیاهم

                                  وقتی پر از گناهم

                                        وقتی که باشه تنها، خدای من پناهم

وقتی جای خنده، غم میشینه روی لبام

         تشنه ی نوازشم، خسته از خسته گیام

         وقتی که دستای من، گرمی دستی می خواد

                وقتی یک لحظه، خوشی به سراغم نمی یاد

                              «تـــو»  میتونی غمام و خاک کنی

                                              گونه های خیسمو پاک کنی

                                                 «تـــو»  می تونی دلمو شاد کنی

                                   منو از درد و غم آزاد کنی

                   ما همیشه عاشقت
«،تـــو »  همیشه عاشقی

                                      « تـویی» که مصوب لذت دقایقی

                            به تن مرده ی من،« تـو» می تونی جون بدی

                                      به رگای خشک من، قطره قطره خون بدی

 

 

 

 

 


تــوی آسمــونــه عــشـــقـــــم غـیــره «تـــو» پــرنـده ای نـیـــسـت


تـــــوی خـــاموشــی لـبـهـام جــز«تـــو» اســم دیـگـــه ای نـیــسـت


تــوی قــلب مــن عـزیــزم هـیـچ کـســی جــایــی نــداره


دل عـــاشـــقــم بــه جــز «تـــو» هــیچ کـســی و دوســت نــداره

 

 

 

 

واسه من،« تـــو» آخريني ، عزيزم عزيز تريني


همه دنيا يه طرف« تـــو» ، يه طرف كه بهتريني


خواستني ترين وجودي ، زندگي بود و نبودي


ميميرم اگر يه روزي ، بگي عاشقم نبودي
...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, ] [ 21:47 ] [ Meysam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه