nemishe...

Star**khas*

شنیدید که میگن اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخندهزار تا من میگم اونی که میخندهزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده

nemishe...

نمیشه یه شب به خاطر نبودنت گریه کنم

نمیشه یه شب به یاد خنده هات خسته و افسرده نشم

نمی شه هرشب برای شنیدن صدات یه وجب ازت دوربشم

نمی شه هرشب که تو هرشب کنارمی لحظه ها رو دنبال کنه می شه یاد هر شب و هرشب تا سحر خدا رو صدا کنم

نمی شه با هم کنار هم یه شب و تا سحر بدون اخم گذر کنم

می خوام از سکوت بی وقفه تو تو غبار لحظه هام بشینم و حرف بزنم

می خوام از روی جنازه های دل سوخته آدمای شهر کوچ کنم

می خوام از کنار تو عشقم و یه یه جوری با نگات طاق بزنم

می خوام از روی گونه های خیسم برات از اشکام دریا بسازم

می خوام از بلند ترین قله دنیا داد بزنم


عزیز ترین دوستت دارم
....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, ] [ 20:54 ] [ Meysam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه